H δημοσιογράφος και Βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, κα Μάγια Τσόκλη μίλησε χθες σε 24 ξένους δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο για τον τουρισμό και την Ελλάδα. Οι δημοσιογράφοι, καλεσμένοι της Aegean Airlines, με αφορμή την ένταξή της στη Star Alliance, προέρχονταν από την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική.
Στόχος της παρουσίασης ήταν να γνωρίσουν οι ξένοι δημοσιογράφοι την ποικιλία, πολυμορφία και πολυεποχικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, παράγοντες που μπορούν να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο.
Τους τελευταίους μήνες η Ελλάδα βρίσκεται στο μάτι του οικονομικού κυκλώνα, και δέχεται επανειλημμένα χτυπήματα από τον ξένο τύπο, δικαίως και αδίκως. Όπως τόνισε η κα Τσόκλη στην ομιλία της, η ελληνική κοινωνία καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να αντιμετωπίσει διαχρονικά προβλήματα και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού εργάζεται σκληρά για να αναστρέψει τις αρνητικές αυτές εικόνες, αποδεικνύοντας πως η Ελλάδα είναι μια απολύτως ασφαλής χώρα για τους ξένους επισκέπτες και πως η σχέση ποιότητας/τιμής δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη από τη δεδομένη στιγμή.
Παρουσιάζοντας videos από διαφορετικές περιοχές της χώρας, η κα Τσόκλη τόνισε πως Ελλάδα δεν είναι μόνο οι ωραίες παραλίες και τα αρχαία μνημεία, αλλά ουσιαστικά ο Πλανήτης Γη σε μικρογραφία. Η γαστρονομία της Σαντορίνης, τα πανηγύρια της Ικαρίας και της Ανάφης, εικόνες από το Σμόλικα και τα Ζαγοροχώρια, τα βουνά του Νυμφαίου, τα Μαστιχοχώρια της Χίου, ο βιότοπος της λίμνης Κερκίνη, τα γαλάζια νερά των Παξών είναι κάποια από τα πράγματα για τα οποία μίλησε η βουλευτής και τα οποία συνέθεσαν για τους δημοσιογράφους την εικόνα μιας χώρας που έχει να προσφέρει πολλά στους επισκέπτες, και όχι μόνο τους 3 μήνες του καλοκαιριού.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην κουβέντα που ακολούθησε, οι ξένοι δημοσιογράφοι έδειξαν εξαιρετικό ενδιαφέρον για τις άγνωστες-σε αυτούς-πτυχές της Ελλάδας. Σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων, η κα Τσόκλη μίλησε για τα μελλοντικά σχέδια της ανάπλασης του αστικού ιστού της Αθήνας, την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως ο αγροτουρισμός, την πτώση που έχει σημειωθεί φέτος στις τιμές καθώς και για επενδύσεις στον χώρο του τουρισμού.
Στο τέλος της παρουσίασης μοιράστηκαν στους δημοσιογράφους DVDs της καμπάνιας "You in Greece", στο πλαίσιο πρωτοβουλιών του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.