"H Ελλάδα προσελκύει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον της κινεζικής τουριστικής αγοράς τα τελευταία χρόνια", τονίζεται σε άρθρο της κινεζικής ημερησίας εφημερίδας "China Daily", επισημαίνεται, δε, ότι από τα 16 εκατ. επισκέπτες που υποδέχθηκε πέρυσι η χώρα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης με τη δέκατη μεγαλύτερη ακτογραμμή διεθνώς, και με την πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, οι 50.000 προέρχονταν από την Κίνα.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, στο άρθρο σημειώνεται ότι το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού επιθυμεί να αναβαθμίσει την εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, καθώς και να προσελκύσει τουρίστες από την Ασία, μέσα στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία, ενώ προστίθεται ότι πρόσφατα παρουσιάσθηκε η νέα επίσημη τουριστική καμπάνια "You in Greece", καθώς και η ιστοσελίδα www.visitgreece.gr.
Στη συνέχεια, παρατίθενται δηλώσεις του υπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνου, σύμφωνα με τον οποίο "η Ελλάδα επιθυμεί να ενισχύσει το ήδη έντονο τουριστικό ενδιαφέρον της Κίνας για την χώρα, αξιοποιώντας τον ενθουσιασμό, που ακολούθησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας και του Πεκίνου. Καθώς οι Κινέζοι ενδιαφέρονται πραγματικά για τον πολιτισμό, θέλουν να εξερευνήσουν οι ίδιοι την προέλευση του πολιτισμού των Ολυμπιακών Αγώνων".
Ο κ. Γερουλάνος ανέφερε ότι η τουριστική βιομηχανία γενικά αντιμετώπισε προβλήματα από το 2009 ως το 2010, και εξέφρασε την ελπίδα ότι το ενδιαφέρον για την Ελλάδα θα κεφαλαιοποιηθεί το 2011. Επεσήμανε ότι στην Αθήνα διαμορφώθηκε ο μεγαλύτερος πεζόδρομος της Ευρώπης, από την Ακρόπολη ως το Γκάζι, με νέες γκαλερί, με μουσεία και με μπαρ, και πρόσθεσε ότι "ο πεζόδρομος μπορεί να γίνει ένα νέο αξιοθέατο για όποιον θέλει να απολαύσει τον ελληνικό πολιτισμό και την καταπληκτική νυχτερινή ζωή της πόλης".
Τόνισε ότι η απλοποίηση της διαδικασίας για τη χορήγηση θεώρησης (visa) σε Κινέζους τουρίστες και επιχειρηματίες θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από την Κίνα.
Επίσης ο κ. Γερουλάνος δήλωσε ότι η Κυβέρνηση ενθαρρύνει τον εθνικό αερομεταφορέα να προχωρήσει σε απευθείας αεροπορική σύνδεση των δύο χωρών στο άμεσο μέλλον και διευκρίνισε ότι οι Κινέζοι προτιμούν να μην έρχονται το καλοκαίρι, αλλά την άνοιξη, που οι μέρες είναι μεγαλύτερες, ή τον χειμώνα, που ο καιρός είναι πολύ πιο γλυκός. Πρόσθεσε τέλος ότι στη στρατηγική προσέλκυσης Κινέζων επισκεπτών περιλαμβάνεται η συνεργασία κρατικών Οργανισμών των δύο χωρών για την αναβάθμιση της υποδομής παροχής υπηρεσιών σε τουρίστες από την Κίνα.